مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:112023-10-31سياسي

فارس من| نیاز مبرم دانشجویان برای افزایش اتوبوس های خط پایانه افشار به جنوب


مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان «درخواست افزایش اتوبوس خط پایانه افشار به پایانه جنوب» خواستار اختصاص اتوبوس ویژه برای دانشجویان در این مسیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان درخواست افزایش اتوبوس خط پایانه افشار به پایانه جنوب خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است که در مسیر پایانه افشار به پایانه جنوب چندین دانشگاه قرار دارد همچون دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه الزهرا(س)، دانشکده ادبیات دانشگاه علامه، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشکده های مدیریت و روانشناسی دانشگاه تهران و دانشگاه تربیت مدرس که رفت و آمد برای دانشجویان به علت کمبود اتوبوس در مسیر ذکر شده و دیر آمدن اتوبوس ها به شدت دشوار است و افرادی که مجبور به طی این مسیر هستند در اتوبوس های محدوده این خط تحت فشار و اذیت قرار می گیرند.

ثبت کننده این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی و افزایش تردد دانشجویان به دانشگاه های خود، ترافیک سنگینی در مسیر پایانه افشار به جنوب ایجاد می شو د؛ از بالای ایستگاه مدیریت، دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و در ایستگاه پل مدیریت دانشجویان الزهرا(س) سوار اتوبوس تندرو می شوند و از سمت سعادت آباد دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نیاز مبرم دانشجویان برای افزایش اتوبوس های خط پایانه افشار به جنوب

فارس من| نیاز مبرم دانشجویان برای افزایش اتوبوس های خط پایانه افشار به جنوب